La junta directiva de l’Associació Catalana d’Espina Bífida i Hidrocefàlia (ACAEBH) vol manifestar el nostre total suport a la nostra associada Carola davant dels comentaris apareguts a les xarxes socials.

La Carola es una noia afectada d’Espina Bífida que, com tots els afectats d’aquesta malaltia, ha hagut de lluitar molt per superar les, sovint, greus conseqüències d’aquesta malformació del tub neural. El seu esforç i optimisme davant l’adversitat ha de ser exemple per tots i motiu d’admiració. En cap cas, encara que sigui per desconeixement, l’atac personal, i la befa ha de ser mai argument de discrepància política. En cap moment, com associació, ens hem manifestat políticament.

No es la nostra missió ni ho hem pretès mai. La nostra tasca es donar suport a les persones afectades. En aquest cas deixem clar que aquest es l’únic principi que ens impulsa a fer públic aquest comunicat.

El nostre més sincer reconeixement a la Carola i a totes les persones amb discapacitat. Que ningú mai més utilitzi aquesta condició per desacreditar- vos. Quan us intenten fer mal, poden fan mal a totes les bones persones que intenten ajudar-vos i estar a l’alçada de la vostra vàlua; però mai us poden fer mal a vosaltres. Sou massa importants i esteu per damunt de tot això.